Reklamacje i zwroty

Protokół reklamacyjny – pobierz
Wzór odstąpienia od umowy – pobierz

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem dostępnym w zakładce Regulamin lub pod linkiem https://materacsynergy.pl/regulamin/

Zwrot w przeciągu 14 dni od zakupu jest BEZPŁATNY w przypadku, gdy klient robi to sam na własny koszt. Koszt zwrotu materaca z transportem sprzedawcy wynosi 200 zł. Za tą wartością stoi kilka składowych: Materace wysyłane do klientów są rolowane i próżniowo pakowane, co zmniejsza ich rozmiar i koszt wysyłki. Po rozpakowaniu materac jest już pełnowymiarowych rozmiarów, więc nie ma możliwości zwrotu tą samą formą. Koszt transportu przewoźnikiem pełnowymiarowego materaca na terenie Polski waha się w granicach 200-400 zł. Dodatkowo materac który wróci do sprzedawcy, jest sprzedawany przez salon stacjonarny jako powystawowy/używany co obniża jego wartość. Powyższe koszty i tak przewyższają wartość 200 zł i kwota zwrotu ma choć częściowo zrekompensować koszty zwrotu ponoszone przez sprzedawcę.  Materac nie powinien nosić śladów używania.


Informacje dotyczące internetowego systemu rozstrzygania sporów na podstawie art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów):

Komisja Europejska zapewnia konsumentom możliwość rozstrzygania sporów w handlu internetowym zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów), na jednej z platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) służy jako miejsce, gdzie konsumenci mogą próbować osiągnąć pozasądowe porozumienia w sporach wynikających z zakupów oraz umów na usługi w Internecie.